Diensten

Interim marketing, e-commerce of digital management

teamwork

Voor het tijdelijk begeleiden van een breed of specialistisch marketing, digital, e-commerce team. Instappen op change-vraagstukken binnen een marketing en/ of e-commerce-afdeling, ben ik de juiste persoon met mijn  inbreng van customer en data driven marketing, een dosis positiviteit en energie. 

Track-record: Meer dan 15 jaar leidinggevende ervaring aan teams verschillend in grootte en ervaring. Zowel ervaring met leiden van merk & marketingcommunicatie, off- en online channels, CRM &loyalty, campaign management, e-commerce, UX & Conversie en Customer Experience

Marketing en e-commerce advies

target-2070972_1280

Frisse blik op strategie, positionering en doelgroep

Review van je marketingplan, strategie of positionering. Sparren over je strategie en plan. Een blik van buitenaf kan erg verfrissend zijn.

Track-record: Verantwoordelijk voor vele marketingplannen en strategieen bij retail en e-commerce organisaties.

teamwork

Advies over afdelingsstructuur of werkwijze

Wat is de beste inrichting voor je marketingafdeling? Hoe werk je samen met category management/ e-commerce? Wat zij de do's en wat zijn de valkuilen? Ik help je hierbij graag.
Track-record: Diverse marketing herorganisaties vormgegeven zowel in grote als kleine organisaties. Neem contact op voor meer informatie.

segmentatie

Review marketing channels

Hoe zet je de diverse marketingkanalen in? Hoe maak je 360 graden content? En maak je al die social kanalen beheersbaar. Hoeveel budget reserveer je voor welk kanaal met welke tactiek en strategie? En hoe verdeel je dit tussen traditioneel en digitaal. Ik help je graag verder.
Track-record: zowel bij Hema als Jumbo was ik verantwoordelijk voor het mediabudget en spendering + inhoud van de diverse marketingkanalen.

Merkpositionering

Loyaliteit of customer journey-vraagstuk

Review van je marketingstrategie of positionering.

Track-record: Product Owner van crossfunctional team gericht op segmentatie in communicatie

Retentie visie model

E-commerce of omnichannel vraagstuk

Ik help jou graag de customer experience te verbeteren.
Track-record: jarenlange ervaring op het gebied van User en Customer Experience. 2nd plaats meest klantvriendelijke bedrijf van NL met Greetz in 2017

science-1182713_1920

Een ander marketingvraagstuk?

Contact mij zeker vor mogelijkheden en informatie over ervaring.