Over
Ten Haaf Management b.v., opgericht door Dominique ten Haaf biedt interim marketing – en e-commerce management aan, evenals Marketingadvies. Met mijn meer dan 20 jaar marketingervaring, waarvan 15 jaar in e-commerce/ retail en op management niveau, beschik ik over een brede kennis en expertise. Mijn unieke waarde is dat ik snel de situatie overzie, verschillende dots aan elkaar verbind en kom tot waarde. Door te starten met focus en gedurende de opdracht te verbreden houd ik continue toegevoegde waarde.
De afbeelding staat voor energie, positief, creativiteit en ’the right pick.

Mijn waarden
De stem van de klant
Je bestaansrecht begint en eindigt bij de klant, daarom
Continue verbeteren
Elke dag een beetje beter door nieuwe inzichten en ervaringen
Creativiteit & positiviteit
Een goede energie brengt groei en motivatie
Overtref graag verwachtingen
Ambitie & resultaatgericht met een hoge dosis persoonlijkheid
Referenties
“Het is bewonderenswaardig hoe Dominique anderen beweegt de gestelde doelen te behalen. Zij heeft haar afdelingen getransformeerd naar meer toekomstbestendige en duurzame teams, die beter samenwerken en betere resultaten behalen. Ik kon volledig op Dominique vertrouwen dankzij haar kennis en onvoorwaardelijke steun en professionaliteit. Daar ben ik haar enorm dankbaar voor. Als je een professional zoekt op marketing, digital vlak en/of op het gebied van transformatie, dan heb je aan Dominique een hele goede.” – Directeur Marketing Jumbo
“Dominique is een fijne collega in de
samenwerking, waar ze met haar grote
dosis humor en positiviteit een hele
goede inbreng had in het team. Als
manager weet ze haar teams mee te
nemen, terwijl ze hen blijft uitdagen. Ze
is praktisch, betrokken en staat voor
haar mening en durft deze met goede
argumenten te onderbouwen.
Inhoudelijk heeft ze een uitstekende
kennis van marketing. Naar mijn mening
is Dominique een hele goede
professional die in veel verschillende
situaties uit de voeten kan.” -Directeur E-commerce
“Dominique heeft invulling gegeven aan een nieuwe rol en team gebouwd. Daarnaast heeft ze projecten gestart en geleid. Bij deze projecten moest ze met veel stakeholders van verschillende lagen schakelen, van Supervisory board tot de uitvoerende teams. Dit heeft ze op haar eigen, gestructureerde maar bovenal enthousiaste en gedreven manier gedaan.” — Directeur Marketing
Mijn CV
Vanaf 2019 interim ik bij diverse retail en e-commerce organisatie. Ik ben verantwoordelijk voor teams op gebied van marketing en/ of e-commerce. Veel van mijn opdrachten omvatten een change element.
Jumbo: Manager Media & Digital a.i.
Juni 2024 –December 2024
Jumbo: Hoofd Media & Kanalen a.i.
Augustus 2023 – Juni 2024
VMN Media: Marketing Manager a.i.
Januari 2023 – Mei 2023
GrandVision Bene: Head of Digital Sales en E-commerce a.i
Mei 2022 – November 2022
Bakker.com: Lead Digital marketing a.i. en Customer Journey & E-commerce adviseur
November 2021 – April 2022
Bol.com: Head of Customer Journey Development a.i.
April 2021 – november 2021
nZorgdragen voor traject Repeat & customer shopping intenties: key-onderzoeken voor de product innovatiefocus voor shopping 2022.
Bol.com: Manager Promotions & Campaigns Speelgoed & Entertainment a.i.
Oktober 2020 – maart 2021
Hema: Head of Marketing Channels a.i
Februari 2020 – oktober 2020
Hema: Manager Online Marketing a.i
Juli 2019 – januari 2020
Greetz: Manager Marketing & Customer Experience
Februari 2015 – maart 2019
Greetz: Head of Marketing
Januari 2014 – februari 2015
Greetz: Business/ Webshop Manager
Juli 2013 – december 2013
Bol.com: Sr. Product Manager E-books
April 2011 – februari 2012
Sabbatical: Reis door Rusland, Mongolië, China, Tibet, Nepal & India
September 2010 – januari 2011
VNU Media: diverse marketing & marketing managmentrollen.
Augustus 2005– september 2010
PCM Uitgevers – Marketing Coördinator
November 2003 – Juli 2005